loading...
دانلود نوحه و مداحی جدید
ADMIN بازدید : 287 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (1)

شب هفتم:
آقا ببین شیش ماهتو بی تاب تشنگی شده ( واحد )
 
یه دلبر و زیر دینش دلای خسته ( شور )

این لباس نوکری رخت پادشاهیمه ( شور )

بارون بارون ببار از طاق آسمون ( واحد )

حرمت آرزوی نوکریت آبروی من ( واحد )
 
آن حالتی خوش است که مستانه بگذرد ( شعرخوانی )
 
برام رقم میخوره زیباترین سرگذشت ( شور )  
قلب و دلمو آب وگلمو ( شور )  
ذوالفقار تو دو دم دارد و عیسی یک دم ( مدح امیرالمومنین(ع) )

شب هشتم:
 
آرامش قلب حسین گردش یک نگاهته ( زمینه )
 
جلوه هیئت علمی که داری ( شور )

سید شبابی تو اربابی ( شور )

خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی ( واحد )

به پای تو جوونی دادم حسین ( واحد )
 
دلم رو بردی غصمو خوردی ( شور )
 
اگه ما نبودیم بینوایی نبود ( شور )

شب نهم:
 
ای ساقی لب تشنگان مشکت چرا پاره شده ( زمینه )
 
هر چه میخواهد دل تنگت بگو ( شور )

داره دل علم میریزه ( واحد )

آفرین باز به تو ای زد خوارج ( واحد )

بده در راه خدا من به خدا محتاجم ( شعرخوانی )
 
سفری باز من سوی قاه قاف میکنم ( شور )
 
اشکای روضه آبرومونه ( شور )

شب دهم:
 
تو دلخوشی زینبی حرف از جداییا نزن ( زمینه)
 
ای امید دل نا امیدان ( شور ) 

من یه عاشق عقل و منطق سرم نمیشه ( شور )

شب عاشورا شب اشک و گریه و دعا ( واحد )

واویلا آه و واویلا زمین کربلا ( واحد )
 
یادته ناله ی غریب مادرت برات بمیره خواهرت ( شور )

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دوست دات کام در تاریخ 1394/06/24 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

سلام
خوشحال میشیم مطالب زیبای خودرا در دوست دات کام هم به اشتراک بگذارید

www.do3t.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 293
  • بازدید سال : 1,224
  • بازدید کلی : 36,129